SUPLEMENT
DIETY
Składniki w 1 kapsułce oraz
%RWS*:
Kalorie 10kcal
Lecytyna sojowa (Nie-GMO) 1,2
g
Całkowita zawartość tłuszczu 0,83g 1,19%*
Tłuszcze wielonasycone
0,66g
Tłuszcze nasycone 0,33g 1,66%*
Fosfatydylocholina
166,66mg
*RWS-dzienne Referencyjne Wartości Spożycia witamin i składników
mineralnych
Składniki w dziennej porcji (3 kapsułki) oraz
%RWS*:
Kalorie 30kcal
Lecytyna sojowa (Nie-GMO)
3,6g
Całkowita zawartość tłuszczu 2,5g 3%*
Tłuszcze wielonasycone
2g
Tłuszcze nasycone 1g 5%*
Fosfatydylocholina
500mg
*RWS-dzienne Referencyjne Wartości Spożycia witamin i składników
mineralnych
Składniki:
Lecytyna sojowa (Nie-GMO),
Fosfatydylocholina, kapsułka żelowa: żelatyna wołowa, nośnik: gliceryna, woda;
olej sojowy. Lecytyna sojowa i olej sojowy z soi wolnej od
GMO.
Nie zawiera:
drożdży, pszenicy, glutenu, soi,
mleka, jaj, ryb, skorupiaków, orzechów.
Sposób
użycia:
3
kapsułki dziennie.
Ostrzeżenie:
Nie stosować dla
kobiet w ciąży, karmiących piersią. Nie przekraczać zalecanej porcji do
spożycia w ciągu dnia.
Produkt nie może być stosowany jako substytut
(zamiennik) prawidłowo zróżnicowanej diety.
Zrównoważony sposób żywienia
oraz zdrowy tryb życia są podstawą prawidłowego funkcjonowania
organizmu.
Przechowywanie:
Przechowywać w
temperaturze pokojowej w sposób niedostępny dla małych
dzieci.
Producent:
NOW FOODS, 395 S. GLEN ELLYN
Rd.
BLOOMINGDALE, IL 60108, USA
Zawartość:
400
kapsułek
Kilka słów o producencie:
Firma Now Foods w
prowadzonej od 1968 roku działalności każdym dniem zapracowała sobie na miano
najbardziej renomowanego producenta w branży w USA. Potwierdzają to liczne
tytuły i nagrody: Producent Roku 2003 w USA, Najlepsza Marka w sklepach ze
zdrową żywnością w USA w 2004 roku. Now Foods mając na celu najwyższą
satysfakcję swoich klientów produkuje tylko najwyższej dostępnej farmaceutycznej
klasy. Dla zapewnienia bezwzględnej jakości podstawowych składników każdy z
naszych dostawców jest przez nas kontrolowany w nieregularnych audytach. Now
Foods robi wszystko co możliwe, aby najwyższa jakość produktów mogła być
zaoferowana klientom w cenie, na którą mogą sobie
pozwolić.